gambar lagi

...sambungan dari entry yang bawah..
Sebagai renungan juga pengajaran. This is how the screws were screwed into my brother's left leg. erk..


Sila jangan ngeri.. haha..



13 tukang karut:

akhis said...

~ngeri gak...

khaLifah feDi said...

isk2.........mcm CSI pun ade..nad mesti saketkn..xper!!! hope be heal as soon as possible !!

haniey said...

euwwwww.....
menakutkan!!!!
dah macam robocop je..

speckurosaklagi said...

sian dia...hope bila hujan n cuaca sejuk dia dpt bertahan...

Liquid said...

uhu sangat seram. xnak tgk lg uhu

aloy_paradoks said...

kalau perlu gua akan ngeri..

Rashid said...

ishh.. begitu skali ek..

dakchomey said...

omg...tertahan skt nyew..

13may said...

gerun plak tengok

encik ariff said...

isk~

.kakijalan. said...

wah dalam lutut pun boleh skru.
macam almari kayu pulak.huhuk

n a r d indie winkie said...

to akhis: agak la ngeri. hehe

to KF: ni bukan csi lagi. house pon boleh, ER pon boleh. hehe..

to haniey: transformers also it could be.

to speckurosaklagi: kalo hujan mesti ngilu.

to liquid: tapi tak seram cam citer hantu. hehe..

to aloy_paradoks: jadi sila jangan perlu. hehe..

to rashid: yup. begitula cikgu

to dakchomey: sakitnya hanya Tuhan saja yg tahu

to 13 may: hehe.. bese la tu

to encik ariff: huhu..

to kakijalan: skrg dah tak kira almari dah utk skru. sume boleh. hehe..

shazleashayla said...

mesto ngilu kn kalo cuaca sejuk..ishkkk..nnt besi tuh akan d buka ke??