reasons to love Penang

***number one***

rumah Hani best!

rumah Hani best!

rumah Hani best!

***number two***

makanan Penang best! Sangat boleh untuk menambahkan berat badan.

***number three***

Memories that never been fading away.
Meet all friends again. Hang up with them, especially Aden just now. Hehe..

_________________________________________

A lot of thanks to Hani coz she asked me to update my blog from being "bersawang".
But later then, I don't know whether I still had much time to update my blog.
And I am so excited to KF and also Kapten on how they manage time in blogging and work.
Hehe..
Wish to be like them too. Do they have any secrets that need to be shared? :-p
Alrite, that's all. Can't wait to meet "Mr Friday" because this could be the precious moment in my life. Graduation Day!!!!


10 tukang karut:

Rashid said...

Salam nard

Bagi saya nard, pengalaman akan mengajar kita. Sesibuk manapun kita, perlu ada ruang utk kita cari ketenangan dan kedamaian.

Saya tenang bila berblog. Berkongsi dan berbalas bait kata bersama teman-teman blogger, usik mengusik dan tawa bersama. Saya suka berikan 'bunga' agar teman-teman akan dapat rasakan akan 'keindahan hidup ini'. Agar teman-teman dapat rasakan, bahawa kita tak keseorangan, masih ada teman yang sudi berkongsi rasa, tangis dan tawa.

Nard, kerja ni tak akan habis... so, kita juga harus kuatkan diri. Cuba pelbagaikan cara untuk kita mencari kekuatan. Dan nard mesti ingat, selain fizikal, kepuasan kerja juga akan berikan kita kekuatan. Bila bekerja kita fokus ngan kerja. Seronok ngan kerja.

Nard.. adakalanya kita akan sentiasa sibuk. Setiap hari (termasuk hari cuti hujung minggu) kita akan ada je tugasan dan kerja. Tapi ada kalanya kita juga akan rasa kesepian dalam kesibukan.

Dalam masa sepi itulah, kita perlukan teman-teman. Antara teman-teman itu, termasuklah teman di kalangan blogger.

Kesimpulannya, nard perlu luangkan masa untuk berblog.. hehe

haniey said...

hahaha...nard gedik!!!!! tapi saya memang hepi kamu sume datang umah saya walaupun ade 'something' yang mungkin mengganggu korang... sorry ye if ade kekurangan pape...

ha,pasni jangan malas2 update blog tau. bz bukan alasan.. jgn smpai bersawang blog tu...

nway, hepi graduation day!!!!
tak sabar nak tunggu friday gak...
nak adiah!!! ngeeeeee :D

farah said...

dah lama bersawang,
nasib baik dah update.

:D

l!l_sh!3zuka said...

penang mmg besh!

speckurosaklagi said...

ofkos penang the great..!and the best!!

bila grad?tis wek o next wek?
bila nk jumpa nih?

Monkey D Luffy said...

tak jemput aku ker... aku ada kat penang ahad ni

khaLifah feDi said...

oh ho..mo tips ker nard..!!!

kf updated blog ikut hari..thiz mean 1 days 1 entry...so if ade masa lebey buat lebey utk hari lain plak hee~

--------------
opss iklan sebentar utk kamu boleh?

jom buat duit dgn chat aje..

sila klik sini:-

http://www.myspacetunai.com/khalifahfedi

n a r d indie winkie said...

to rasyid: wah.. panjang advice cikgu. hehe.. betul kata2 tu. moga pasni nad dpt ada masa lebih lagi untuk ber blog. iyargh. hehe..

to haniey: gedik? adoyai. ape yg gedik nih? hehe.. ok2. moga pasni kita dpt lebih masa dlm blogging. :-)

to farah: itula sis. pemalas betul saya nih.

to lil shizuka: yup2. best2. tak dpt disangkal lagi.

to speckurosaklagi: grad jumaat ni. datang la. sila bawa hadiah k. hehe..

to monkey d luffy: sila2. anda dijemput hadir. bawa hadiah k?

to kf: amboi. betul ke ni boleh wat duit. otak bisnes betul la kf ni.:-p

speckurosaklagi said...

kija pagi...mlm leh arr jumpa....sila setting k..

tehais said...

nardddd..congrateZ.Sila bg gmba ke emel saya secepat mungkin..hehehe