lalala

tetiba cam nak dedicate lagu Bintang Batu kat aden ar. haha.. sempena entry dia yang uwek..uwek.. tu. hehe.. sabar yek cik aden.

lagu apa? ha..ni dia. lagu dari Bintang Batu. mesti tak kenal kan sape Bintang Batu ni? sila ke
sini. atau ke sinun. Bintang Batu kena bagi aku 5 bintang sebab promote dorg. haha.. *kidding



yeah.. you should listen. mcm aden dah gile jugak ni aku nengok. heheh.. tapi aku suka jugak. dorang ambik lagu P. Ramlee. mcm Butterfingers gak, suka ambik lagu P. Ramlee pastu alter sket2. yeah. kreatif disitu.

lirik Seloka Blalang

-aku tak tahu nape aku ambik gmbr ni wat background..

12 tukang karut:

khaLifah feDi said...

nie group dr mane nard?

tehais said...

Nard.............. ;(

Aku terharu...Thnx..huhuhu ;)

n a r d indie winkie said...

to kf: kurang pasti dari negeri mana. hehe.. tapi layan jek

to tehais: welkam2. hehe..

khaLifah feDi said...

oooooooooo..ok2..

psst:nard kf next weeks baru lauching biz on9 tue ! knp ea?

wénkt said...
This comment has been removed by the author.
aie akaike said...

rock star=bintang batu.

diorang sgt bagus masa live!

aainachentak said...

woa.introduce band!
band da lme ey neh?:)
aku mao segera dgr lgu drunk..
:D

joegrimjow said...

apsal blalang di merata tempat ni?
ish2

joegrimjow said...

lagu 2 layannn

a.b geldofg said...

itulah pkebangan dunia krtif

fezaL Mohd said...

band indie nih besh ;)

dakchomey said...

maybe sbb pic tu menenangkan mate akak..