cousin's wedding

Hye all. Lama tak update blog ni. Dari before raya, sampai la dah minggu raya yg ke-3. Huhu.. Kejap jek dah 16 Syawal. Kemeriahan raya pun makin berkurang. Dengar lagu raya kat radio pun cam dah takde feel. Sangat best 1 Syawal. Rindunya..

By the way, ni aku meng'update' sikit blog yang hampir2 bersawang. Hehe.. Pasal my closest cousin's wed. Agak busy jugak la aku walaupun aku selaku pengapit. Busy sebelum dan selepas majlis. Penat ya amat. Sampai aku rase cam nak lari tak nak buat keje. Bukan ape, aku rasa cam tak adil semacam jek. erm.. ape2 la.

Sudah, jangan melalut disitu. Haha.. Ok la, yang penting sekarang aku nak ucapkan tahniah kepada sepupu aku yang aku sayang bangat, Mek atau nama sebenar Khairul Nazuar dan suaminya, Hafizan. Semoga korang sentiasa berbahagia sehingga ke akhir hayat. Janganlah gaduh-gaduh selalu. Harap lepas dah jadi suami isteri ni, hubungan korang lebih baik hendaknya. Amin..

jom layan gambar. zasss...


Raja dan Pemaisuri

3 Bersaudari

Aku dan Syairah

menyibuk dalam bilik pengantin

Pose gedix :-p

Bila lah pulak turn aku naik pelamin...

Bersanding kat belah lelaki pulak.

16 tukang karut:

nuo vic said...

nard.. pasni naik ko plak yg naik pelamin.. dah jadi pengapit nampaknyer.. haha.. jgn x jemput aku sudeh..

speckurosaklagi said...

a''aaa slalu sapa jd pengapit dia org seterusnye naik pelamin..haha..

Uruchimaru @ kf said...

emm kf ase tak lame lagi turn cik nard pulak ler sbb cik nard jd pengapit nie..=p

.rafiq. said...

baru pas raye dah rindu?haha. raye ko mesti seronok gile kan.

primahdona said...

org ckp,
bl dh js pengapit, dh xlama lg la tu.
hope dpt la surat jemputan ye..

ɥ s ɐ u said...

nard, bila turn ko lak?

haniey said...

dah x lama nih...
tggu kad jemputan dari nard jela ye.. hehehe
jgn lupa jemput tau!

farah said...

waa, jadi pengapit ya.

cantiknya.

tunggu giliran nard plak.

:D

tehais said...

amboi3..dah kawen nnt jgn lupa jemput aku

encik ariff said...

ni yg rs nk kwin esok gk nih.
haha.

dakchomey said...

baju akak megalahkan pengatin..huhu..of coz la kan pengapit lg kene vogue..

Rashid said...

ermm bukan senang nak jadi pengapit tu. Ada ciri-cirinya.. sapa yang terpilih jadi pengapit kira antara satu dalam seribu le. Bertuah sangat.. ehhe

aloy_paradoks said...

jangan lupa mem "berat" diri anda di Majlis MIMPI 18 hb ni di Galeri Shah Alam..

en_me said...

busynyerrr..

n a r d indie winkie said...

to all: thanx la doakan aku. moga2 cepat aku naik pelamin. :-p

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網