ramadhan datang lagi

Setahun menghilang, sekarang menjelang....

Bukan hari raya, tapi tu dia... Ramadhan al Mubarak. Memang tak sabar-sabar aku nak tunggu kemanisan bulan Ramadhan ni. Bile masuk je Rejab, aku pun start countdown bila la nak Ramadhan. Bukan countdown sebab nak kira berapa lagi hari yang kena ganti puasa oke. Tapi sungguh, aku menunggu kedatangan bulan ini yang disambut oleh semua Umat Islam.

And Alhamdulillah, first puasa ni aku dapat jugak berpuasa. Aku Puasa Oke!!!! haha.. Biar tengah2 bulan baru dapat cuti, tu yang syok. Lagi-lagi kalau waktu orang dah sibuk nak wat kueh raya. Time tu boleh la orang kata, 'sambil menyelam minum air'. Oopps...

Dikesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan. Moga dalam bulan ini, kita lebih diberkati dengan meningkatkan amal ibadat tidak kira siang atau malam. Amin...

Ini dia aku bagi poster fevret aku, dari zaman Friendster ke zaman Facebook aku suka. Khas untuk blogger sekalian.





7 tukang karut:

en_me said...

salamm ramadhan cik nard yg jeliterr tewww.. ehehe

Liquid said...

waa sambil menyelam minum air..???
ni yg jeles nie ehehehehe.

xpe2 kite kaum lelaki ley sental itu kueh raye malam2 sampai licin ehehehehe

speckurosaklagi said...

salam ramadhan nard...

Encik Ariff said...

Selaamt berpuasa!

Anonymous said...

slamat berpose..setan merah da pegi..skang kte kene berperang dgn nafsu sendiri lak..huhu..stakat ni fara kat kmj tu bleh la... tensyen tu ttp ade..as long kene pndi kawal diri..bakal adek ipar akak tu sape lak owgnye? mane taw fara kenal..cheh...

Rashid said...

salam

ramadhan bulan yang buatkan hati rasa tiba-tiba sayu..

nard.. 'aku puasa oke!!' eeee iyake ni? haha!

n a r d indie winkie said...

en_me: tengkiu. kembang dah nih..

liquid: haha.. tu la gunanya ada orang lelaki. tolong licinkan kuih muih la kerjanya.

speckurosaklagi: selamat berpuasa penuh ya!!

encik ariff o: selamat berpuasa juga diucapkan

dakchomey: haha.. dia duk kat blok c, tingkat 4, budak hayat. tapi dia setahun tua dari farah. tak tahu la farah kenal ke tak.

rashid: haha.. mestila puasa. time tak puasa tu dah lepas dah. kini berpuasa kembali. ahaks..